Reklama
Publikováno 03.06.2023 v 14:45 v kategorii Psychologie člověka, přečteno: 32x
Jak vlastně přemýšlejí tvůrci reklam? Platí u nich jen to pravidlo "čím křiklavější, tím lepší"? Nebo je v tom něco víc? Všechny jejich triky odhalit nelze, ale aspoň jeden bychom si tu říct mohli.
Představte si, že jste například na fotbale. V mezičase nad stadionem přelétne vzducholoď s logem například pneumatik. Prodejci neočekávají, že se po zápase všichni vydají koupit jejich pneumatik, to vážně ne... ale vědí že třeba za tři roky až budete nový pneumatiky potřebovat a uvidíte to logo, které bylo na vzducholodi (to si samozřejmě nepamatujete) a máte takový pocit, že zrovna tyhle pneumatiky chcete a máte si je koupit.
Tvůrci totiž vědí, že vaše podvědomí si toto logo pamatuje a spojuje si ho s fotbalem (což je pro vás asi příjemný zážitek) a proto se vám při pohledu na to logo uvolňují endorfiny (hormony štěstí). Takže tak se vysvětluje pocit ,,musím si to koupit".
Toto je pro dnešek vše, doufám že se vám článek líbil.
Komentáře
Celkem 0 komentářů